Buscar este blog

jueves, 5 de noviembre de 2020

Ensomnis d'estiu. La Marina.

 


Fa molts anys que vaig deixar de posar el meu nom en les fotografies. No m'agrada. Ahir em van dir que han vist una fotografia meua en el perfil d'una persona, evidentment sense demanar permís. Hi ha amics que m'han demanat fotografies per a llibres, revistes, cartells i sempre he dit que si, però que les utilitzen sense permís em genera un estat difícil de definir, una mescla d'enuig, de cansament, de tristesa. Així que em veig obligat a reivindicar el meu treball.

Hace muchos años que dejé de poner mi nombre en las fotografías. No me gusta. Ayer me dijeron que han visto una fotografía mía en el perfil de una persona, evidentemente sin pedir permiso. Hay amigos que me han pedido fotografías para libros, revistas, carteles y siempre he dicho que si, pero que las utilicen sin permiso me genera un estado difícil de definir, una mezcla de enfado, de cansancio, de tristeza. Así que me veo obligado a reivindicar mi trabajo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario