Buscar este blog

viernes, 24 de febrero de 2017

Amor sense reixes. Emili Boix.

Per motius personals, l'altre dia un company em va portar al taller Emili Boix, buscava el terrisser que havia fet unes caixes niu que va encarregar un amic, Ernesto Aparicio. Ernesto va morir fa uns anys apagant un incendi forestal. Ernesto era un enamorat de les aus. Fa poc que vaig començar a treballar en la comarca de l'Alacantí i m'assabenti de la història de les caixes niu d'Ernesto. Ernesto les va pagar de la seva butxaca i les col·loco en diverses muntanyes de la província. Aquesta història em va seduir i vaig comentar amb un company que volia veure les caixes niu i conèixer al terrissaire que les havia fet. Aquest em va portar a la terrisseria d'Emili Boix, mentre esperàvem que vingués vaig poder fer aquesta foto, que m'he pres la llibertat de cridar-la, amor sense reixes. Deixo per properes entrades la visita a la terrisseria d'Emili Boix, i també la història d'Ernesto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario